Nowoczesny crossover Toyota C-HR Plug-in Hybrid wyróżnia się nie tylko mocą 223 KM, ale też zasięgiem w trybie elektrycznym, który wynosi do 66 km. Samochód charakteryzuje się też specjalnie dostrojonym zawieszeniem i lepszym wyciszeniem. Jako jedyny w swoim segmencie jest też wyposażony w pompę ciepła, która zapewnia efektywne ogrzewanie wnętrza.
Toyota proponuje swoim klientom coraz szerszą gamę samochodów z napędem hybrydowym typu plug-in, które łączą możliwości aut elektrycznych z zaletami klasycznych hybryd. W 2024 roku do modeli RAV4 Plug-in Hybrid oraz Prius dołączyła Toyota C-HR Plug-in Hybrid z układem 5. generacji. Ten wyjątkowy crossover niepowtarzalny design łączy z komfortową jazdą oraz wydajnością na najwyższym poziomie.
Toyota C-HR Plug-in Hybrid imponuje zasięgiem w trybie EV na jednym ładowaniu. W cyklu mieszanym (wg WLTP) pokonuje do 66 km bez zużycia paliwa i emisji spalin, a w ruchu miejskim możliwe jest przejechanie na prądzie nawet do 100 km. Po wyczerpaniu energii system automatycznie uruchamia tryb hybrydowy, w którym auto zasilane jest benzyną oraz energią odzyskiwaną podczas hamowania.
Średnie zużycie paliwa Toyoty C-HR Plug-in Hybrid wynosi 0,8–0,9 l/100 km, a średnia emisja CO2 plasuje się na poziomie 19–20 g/km (wg WLTP).
Warto tu podkreślić, że niewymagający sprzęgła układ z dwoma silnikami i automatyczną przekładnią pracuje przy obniżonym tarciu i mniejszej podatności na zużycie. Przekłada się to na nawet o 40% mniejsze zapotrzebowanie na paliwo w trybie hybrydowym w porównaniu z większością konkurencyjnych modeli typu PHEV.